Friday, August 8, 2008

hati && perasaan

Aku gile buntu pasal ini isu. Aku pening memikirkannya. Aku pun taktaw nape aku harus meluahkannya di atas permukaan keyboard nih. Adakah ini yang harus aku hadapi setelah menjadi seorang yang friendly? Adakah aku sekadar pelepas geram && masalah orang? Hati jantan aku basah tangisi perselisihan paham yang aku hadapi. Hanya wawa yang paham hati && perasaan aku sekarang. Nape mesti sume masalah drop kat atas kepala aku? Linda, Saloma, Hanim, Emy, Afiq, Sab, Fitri, Ajai. Korang sume dah macam adek beradek aku juga. Nape pasal isu kecik korang nak besar-besarkan? Aku taw aku just insan biase. Aku byk buat silap kat korang. Aku harap sangat korang leh maafkan aku. Kite duduk sebumbung. Dah takde sbb nak kite berpecah dan bermusuhan.

3 comments:

Nadiah Anwar said...

babe, ada problem?
mahu bahu aku untuk dipinjam?
:)

a v a said...

hang in there dude =)
i'm hear to lend my ears if u ever need a friend okey.

ALWANI said...

bhgienye khdpn kolej!