Saturday, July 26, 2008

the skandalisme

Ini wawa.

Iya. Jahat skali tajuknya. Indah sungguh maksudnye. Pekebende nih? Hee. Mau kenalkan sama u guys ini seorang gadis yg ditugaskan untuk menjaga aku di bangi-ladesh mahupun kawasan di sekitar KL. Yerp. Maybe anda tertanya-tanya si yaya tak bising ka? ouh tidak Aku telah meminta izin kepada yaya sebelum aku rapat sama ini wawa. Yesh! yaya memang baik lagi baik. hee. Thnx yaya. Ouh. Ini wawa klasmate aku juga. Fisrt aku tegur die dalam itu klas juga. Tapi yelah. First time cam nervous sket. Tgk 1st sight pun mcm org yg kuat belajar juga. aku pun takde la nk tegur die sgt. Time tuh still member agy ngan si janda. Aku start layan die nih, time itu zul si samad ajak aku jalan ngan wawa nih balik. Aku yg agak kekok utk berbual secara "i, u" melantak je kaw aku time berbual wlaupun itu samad ngan wawa berbual sebegitu rupa. Aku yg agak super-duuuper friendly nih, mengorek la hal tentang si wawa nih. Beliau sudah berpunya katanya. && yg paling menyedihkan ialah, time tuh beliau kurang kawan di kelas selain mira && atika. Aku pun tiada hal dan susah payah utk berkawan ngan sesapa decide utk kawan je ngan wawa nih. Aku start rapat ngan die lpas die ajak aku balik ngan die satu hari nih. Tiada rakan katanya. So aku pun tanpa ragu-ragu menerima pelawaan itu. Time balik banyak gak yg kitorang bualkan, ngumpat sume ar. heehheee. Start itu kowt aku rase cam persahabatan aku dan die semakin erat. THNX :) Biasenye lepas kelas kitorang selalu lepak kat library. Study sesama. Aku ngan wawa ske ouh snap picca sesama. Beliau mengingatkan aku kat syasya. Syasya, di manakah beliau skang? aku ajak die study, tp die taknk. Takpela. ok ok. Sambung story. Iklan dah tamat. Ade satu hari tuh, kitorang punye kelas bikin itu dinner sesame kat warung depan MFI (malaysian france institue). Aku duk ar sebelah die. Mesra ouh time tuh. Die suke suap aku, tp aku takleh suap die. HAhah. Aneh aneh je. Ouh ya. If aku mahu makan, atau die mahu makan, pasti kitorang berdua aja. Die pun dah pham sgt ngan menu pilihan aku, itu nasi gurin daging merah sama itu horlick milo ais juga. Besh besh sungguh. Nanti si wawa juga yang payung. if mau bayar, die tak bg. hee. Syukur, save bajet aku utk 2 minggu. THNX WAWA, HEART U SYGS :) (sygs for skandal aja). Thnx juga sbb suka teman fiky balik ostel. If wawa tade, sure fiky suda kene langgar sama itu basikal then masok icu. Ouh ya. Fikry suka sama itu nickname baby gajah. Besh juga dpt panggil wawa si mummy gajah yg hawt. Syg juga sama mummy sbb suka bwk baby pegy itu shupink beli boxer pink kat topman midvalley. Miau miau. LEB U BIBEH! *picca aku && wawa akan ku upload dlm mase terdekat. Ade error ouh time upload.

1 comment:

Syasya said...

bahahaha
fikri..aku rindu kaw gile babi lak rse..!! -__-
anyway...all the best! im happy fr yuu!