Thursday, July 24, 2008

the mata kelas, classmates.


bla bla. habis saja itu proses orentasi. kitorang dianugerahkan dengan klas atau name section. Aku dpt itu section enam punya. Ade satu hari nih, aku tegur la gadis sblah aku nih kat cc. Suruh die add aku kat myspce, aku bual-bual ngan die. yelah, gadis itu agak chumel bertudung dan berkaca-mata. Rupe2nye, die same section aku. Nama dirahsiakan, takot awek aku carik, maut lak dak tuh kuar kat metro 1st page. ok, berbalik kepada kesah section aku. time aku tgk kat kertas section tuh, sepatutnye ade 35 org lapor diri kat dlm kelas tuh. Tp aku rase ade dlm 28 je kot yg msok. maybe yg selebehnye tuh die tertekan lalu termasok ke golongan section 16 (kpd pelajr section 16, aku sedang blank dlm memberi kata perumpamaan) so, so, klas aku ade beberapa gadis && jejaka yg baik. mereka suka huhahua dlm kelas. So aku agak happy dgn klas baru aku. Guys and girls, sume aku campur. Time awal aku selalu balik sama itu erin. Name die cam lelaki sket, Zamzarina name die. Tapi ta buleh panggil die zam, ikot je ckp die hee. Die dlm klas tak pakai tudung, ade satu hari nih. time klas agama, sume dak aku yg tak pkai tudung, sume berubah wajah memakai tudung. Aku diberi gelaran tok kadi taw. So, si erin nih, pakailah itu scarft, jadi tudung, so nmpaklah rambut && subang die yg mcm itu donat perot aku tuh. Dari jauh nampak macam itu orang baru lpas cerai. So aku punterpikirkan name "erin SI JANDA" lalu type message kpd henset die. So berlakulah satu konversasi antara aku dan janda.

tok kadi: "hey janda!"
janda: "sape jande?"
tok kadi: "jeng, jeng. Sape lagi pakai mcm janda keluar dari mahkamah selain kaw?"
janda: "aku je. ko sebok pehal?"
tok kadi: "aku nih kan tok kadi, kene taw psal aku pnye client"
hahaha. panjang gak perbualan aku nye ini janda. Last-last time balik die ajak aku balik sesame sbb mau tutup malu sbb org panggil die janda. Hee. Kan itu tok kadi jadi punye. Naseb baik tak kawen terus. Tapi, kan. Memang klakar douh. Sebab kan, kalo die pkai shades besar-besar mcm mau letak itu mata gajah pnye. die dah mcm itu altantuya punye family juga.


people, meet itu erin si janda.

Rambut aku sudah beransur panjang. Nantikan kemunculan rambut aku di pawagam yang berdekatan.
RAMBUT PANJANG FRANTIC THE MOVIE.

*Nanti aku add up psal my scandal && my classmate. Nih baru sorang.

1 comment:

candypOpstrOke said...

rambut panjang frantic da muvie~

haha~

menanty...

:)