Monday, January 7, 2008

lagu ini menambat hatinya :)

my oh my look up at the sky
he sees her way up high
all the while
hold his hand a little off noon
and they soared to the moon
all too soon
twenty three bittersweet
shades of purple people in love
living in painted clouds above
fantasies parodies
shades of purple people in love
living in painted clouds above
take a little walk outside
hop aboard her dreams
and sail away
her lazy fairytale
lets all

Lagu ini bertajuk alphabet nyanyian purplepaige, sebuah band indie dari tanah singapura. Aku jatuh hati keatas lagu ini setelah mendengarnya di profile kenalan ku yang bernama keyrol. Lagu ini menyenangkan hati jika anda mendengarnya. Alunan suara penyanyi band ini mary, boleh menambat semua pendengar dengan kelembutan suaranya. Karena keobsesan ku terhadap lagu ini, aku telah menggunakannya untuk menghasilkan nama ku di blogger, "alphabetical disorder". Ouh ya, band yang ada gadis sebagai ahlinya memang cool. Aku respect band-band sebegitu. Aku telah cuba sedaya upaya untuk mencari lagu ini dari pelbagai sumber namun tidak berjaya. Untuk memperdengarkan lagu itu, aku menyinggahkan diri ke laman web AMP band itu. Percayalah, jika anda-anda semua sedang kekurangan mood, dengarlah lagu itu dan anda akan ceria. Aku memperkenalkan lagu ini kepada rakan-rakan. Husna gembira ketika dengar, Yaya jatuh cinta ke atas lagu itu. Pencarian ku berakhir tatkala keyrol menghantar lagu tersebut ketika sedang berbual di arena ym. Aku yang serba kegembiraan lantas memberi tahu Yaya tentang kejadian tersebut. Yaya sangat gembira pada saat itu. Kalau band ini ingin membikin gig di jb, sure aku pergi. Jikalau anda inginkan mp3 lagu ini dan lagu-lagu lain band ini, silalah dengan tanpa perasaan malu menghubungiku di ym.
.Alphabetical Disorder.

No comments: