Saturday, March 20, 2010

old,dirty & filthty me.

(Aku adalah fikrisaurus, aku makan budak-budak)
Currently Listening to: Greta Knights - New World Order
Blog Update Request: Anisz Alexus (Saya peminat nombor 1 beliau, dan beliau peminat nombor 1 blog saya)


1. Fragile bones.
Ya, aku sudah berumur 20 tahun. Namun aku masih mencari-cari diriku yang berusia 20-an ini, adakah aku seperti yang kau sangkakan? adakah aku cukup bersedia untuk menempuh hidup aku lagi? bolehkan aku meninggalkan dunia kebelasan aku yang lepas? banyak persoalan yang harus aku jawab sebelum aku betul-betul bersedia untuk bertindak. Aku perlu mencari penawar agar kaki aku mampu belari semula seperti dulu.

2. Birthday.
Aku perasan perubahan yang berlaku ke atas rakan-rakan serumah aku pada hari sebelum hari jadi aku. Namun aku sepeti tidak paham apa yang berlaku dan berharap agar pesta baling telur seperti tahun lepas tidak berlaku lagi. Aku cuma mampu untuk hidup seperti kehidupan seharian aku dan menjawab beberapa panggilan rakan-rakan dan bapa aku yang wish pada malam itu. Tiba-tiba, Kak sue membuka pintu rumah dan membawa kek ke dalam rumah sambiil diiringi rakan serumah yang lain. Ketika itu perasaan terharu menyelubungi diri aku dan aku hampir mengalirkan air mata gembira kerana kasih dan sayang mereka. Setelah proses makan kek selesai, aku diberi hadiah dari rakan serumah berbentuk teddy, minnie mouse, stokin, sekotak Lucky Strike dan sekotak protecting rubber. Esoknya di kulej, ada juga rakan-rakan yang wish. Sekali lagi aku berterimakasih kepada yang tegur aku pagi itu. Tidak lupa juga pada gadis yang minta aku update blog ini. Beliau juga wish semasa bertembung dengan aku di perpustakaan kolej. Pada malam hari, oya pula datang ke rumah bersama loqman dan nadia untuk menghantar cupcakes. Aku sangat gembira aku susah untuk makannya. Air mata aku berlinangan sewaktu aku menaip ini. Aku sedar siapa aku. Aku sedar apa yang telah aku lakukan terhadap mereka yang terlibat. Namun, mereka yang aku hampakan ini adalah orang yang paling membahagiakan hari jadi aku.

Nama aku badak, dan umur aku 99 tahun.
Lucky Strike, toasted.
fossil watch, wishlit num 6
wishlit ke empat. terima kasih oya akakku sayang.

3. 14 Mac 2010
Aku pulang ke melaka untuk berjumpa makteh aku. Namun, disebabkan menjadi anak kesayanygan makteh, makteh membelikan sebiji lagi kek untuk aku. Maka akulah orang paling power dalam bumi ini kerana menerima 27 biji kek pada harijadi aku. HAHAHAHAHAH x)









4. Outro Terimakasih kerana sudi membaca dan terimakasih kerana selalu membaca. Aku sayang kau.

2 comments:

nixirafarra said...

u, rumah i dtg aritu ke?

Mohammad Zulhilmi Yunus said...

hoi. xwish birthday aku. slalu kau org pertama. haha.