Thursday, May 14, 2009

Our Voices Formed The Weapon

Hello pembaca, aku rindu komen-komen membina anda semua. Maka aku sudah berazam untuk kembali ke alam blogging ni.

Telinga : Have Heart - Brotherly Love

Tembakan Lensa Amira Chaos, pada hari terakhir di kolej.


Nadia lalalaala
Kalau 3 kali macam ni, patah tulang aku.
Afiq, parpit, aku, ashkiut & tot
Oya akak kuh sayang
Nadia Scandal kuh
Nadiah Anwar
High Five kawan-kawan?
Kolej Poly-Tech Mara Bangi-ladesh
Yeah, sem 2 sudah habis. Result pun dah keluar, aku bersyukur sebab tiada kertas yang gagal untuk kali ini. Papa menunjukkan reaksi yang baik dan telah belanja aku makan lamb chop kat Hotel Sofitel. Aku sudah bersedia untuk memasuki alam semester 3. Aku pasti lebih banyak cabaran yang bakal aku hadapi nanti. Jangan tanya apa cita-cita aku, baik kau fikirkan tentang masa depan kau dahulu. Aku pun tidak tahu bagaimana untuk berhadapan dengan masalah yang bakal mendatang. Sudah tinggal di luar hostel, lesen tiada. Aku agak segan untuk menumpang rakan tiap-tiap hari. Haish :|

Tukar Lagu : Hawthorne Heights - Decembers


1. Have Heart Gig, 16 May 2009
Setelah puas menunggu kedatangan mereka, maka datang juga have heart ke Malaysia. Setelah flyer ini disebarkan, Taan segera menghubungi aku untuk memastikan permergian aku ke situ. Aku yang telah pulang ke jb pada hari terakhir kolej, lantas kembali ke bangi dengan bantuan sabri dan parpit untuk menonton gig ini. Pada hari kejadian, sabri menghantar aku ke stesen ktm ukm. Aku tiba di mcpa jam 2 petang, seperti yang dijangka gig itu belum bermula lagi. Maka aku mengambil keputusan untuk lepak di luar menunggu Taan sampai. Taan menghantar pensanan ringkas kepada mengatakan beliau sampai lambat lagi. Aku pun masok kedalam dewan dan tunggu sehingga beliau datang. Show telah bermula, taan pun tiba. Aku pun buat ah kejutan dari belakang. Gembira aku lihat Taan yang comel molek itu.Kitorang sing along sesame dan bual-bual gurau senda bersama. Sumpah show hari itu sangat best dan crowd yang amat happening, have heart juga menyampaikan lagu mereka dengan penuh dedikasi.
*Taan, gambar aku ngan kau sudah hilang. Uwaaaaa.

2. Myspace secret shows 7 June 2009.


Sumpah gig paling bosan opening. Bazir je duit aku. Nasib baik aku dapat sain dari kuyeh, vocal asthalin. Hanya forsaken, Ashtalin, restraint dan plague of happiness yang memberikan showmanship yang terbaik.

Carpathian Isolation Tour 19 July 2009

Ini gig yang bakal aku pergi lepas daftar nanti, aku harap ini pun best macam have heart hari tu. Aku akan pergi dengan cokelat.

Tukar Lagu lagi : Forsaken - Blessed The Saviour

Inventory
1. Macbeth Schubert David Kennedy Studio Project : The DK.
Aku sudah menambah koleksi macbeth ku. Kini dengan Macbeth Schubert David Kennedy Studio Project : The DK. Aku pilih kasut ini sebab dalam kasut ini sangat selesa. Namun aku tetap tidak berjaya untuk mencari seluar yang sesuai untuk digayakan dengan kasut ini. Ouh ya, harga kasut ini ialah RM379.90. Nanti semester depan aku pakai ke kolej ya.


2. Rockett Clothing.

Tshirt rockett aku sudah hilang, bersama-sama dengan jeans volcom dan selipar jamban padini aku. Sesiapa yang sudah terambil, sila pulang kepada ku, nanti aku belanja makan roti kosong ngan teh O' ais. Tshirt itu bernilai RM110. *menangis. Disebabkan tshirt ini hilang aku menjadi fobia untuk membeli tshirt baru.

3. The Onitsuka Tiger Spring/Summer 2009 Zodiac Collection.
Mama! nak ni! nak! nak!nak! nak! nak! nak! nak! nak! aku tidak tahu bila mereka akan masuk pasaran malaysia. Tapi bila dah masuk, konfem aku beli yang Mexico 66 yang warna ungu tu. Geerrrrrraaammm. Kalau dapat yang zodiac kuda pun best gak. Nak nak! tak kire! nak jugak!

Lagu last : Komplot - Disiko Tanpa Risiko

Outro
Daya, gambar korang masa hari last day tu mira belum bagi. Terimakasih kerana sudi membaca dan mengutuk blog aku. Aku sayang kau semua. Cheers, twat.

8 comments:

daya | yuya said...

ahhh. sangat sedeyh gler bapak laa pics kami ta de. waaaaaaa. nak ! nak ! nak ! ase cam ta penting jerk an pics ktowg [crying]. sgt keciwa. hahaa! :)

Amira Zafirah said...

akhirnyaaaa :)

AMOI KUSUT said...

pix yg n0 2 tue,
menunjukkan fikri sgt kuat
krn bleh m'dukung 2 org lelaki..
hebet!!

rrrrrrrrrrrrrr said...

haha tk ley handle sume ade update
gmbar i tk de pon!
tk nk gan gla cam ni!
hehe

Nazly Mahyunni said...

eh lama seh nak tunggu kamo update blog nie..

eyqa myqa said...

bapak lame dohh ko tak update blog !
weyh! tak perlu show off harga dohh. haha =PP

d said...

tlng la weyh kemeja pki masuk dalam?
HARAM

YusofHaq said...

sumpah kasot kaw cun siot jealous akuh